Termeni și Condiții
-
Magazinul online RapidChef.ro este administrat de compania ASERION ECOMMERCE SRL (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J2025022495005, având CUI 51534348, sediul social în, Mun. București, Str. Plutonier Ion Nedelcu, Nr. 11, Et. 1, Ap. 7, Sector 3, cont bancar deschis la Banca Transilvania. Vânzător – ASERION ECOMMERCE SRL Cumpărător – orice persoană fizică ce are vârsta de peste 18 ani, persoană juridică sau orice entitate juridică ce efectuează o comandă. Comandă – document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii. Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusiv cele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de Vânzător către Cumpărător, ca urmare a Contractului încheiat. Magazin Online – acțiunea de a expune, în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii, având un stoc limitat și predefinit și/sau pentru o perioadă limitată stabilită de către Vânzător. Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților. Procesarea și plasarea Comenzilor RapidChef.ro nu condiționează plasarea și acceptarea comenzilor prin depășirea unui plafon minim. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul îl poate contacta, prin orice mijloc disponibil, agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de primirea unui e-mail automat, care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice sau prin e-mail sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie o acceptare fermă a comenzii și nu semnifică încheierea contractului la distanță. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător. Confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail). Confirmarea comenzii de către Vânzător către Cumpărător telefonic sau prin email fără a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii contractului la distanță. Mesajul comenzii acceptate reprezintă anexa la contract. Produsele incluse în comenzile acceptate de Vânzător vor fi livrate conform condițiilor privind plata si livrarea. Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui e-mail la rapidchefro@gmail.com Cumpărătorul poate returna produsul/produsele, respectând procedura descrisă în secțiunea "Returnare Produselor". Anularea comenzii de către Vânzător Vânzătorul poate anula comanda în următoarele cazuri, cu o notificare prealabilă:
- Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul plății online.
- Invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți.
- Datele furnizate de Cumpărător pe site sunt incomplete sau incorecte.
- Un Bun sau Serviciu comandat nu poate fi livrat de către Vânzător. În acest caz, contravaloarea produsului va fi returnată în maxim X zile.
- Informații despre produse
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim X (zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului). Toate imaginile publicate pe site sunt cu titlu orientativ. Pentru detalii exacte despre produse, vă rugăm să consultați specificațiile produselor sau să discutați cu un consultant Call Center. Pentru evaluarea unei reclamații, Cumpărătorul trebuie să transmită dovada neconformității (fotografii, înregistrări video etc.), precum și dovada faptului că pachetul a sosit sigilat. În cazul în care reclamația este întemeiată, Cumpărătorul poate solicita: Înlocuirea produsului (dacă este posibil) Rambursarea totală sau parțială a contravalorii comenzii Confirmarea comenzii de către Vânzător către Cumpărător, telefonic sau prin email, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii contractului la distanță. Mesajul comenzii acceptate reprezintă anexă la contract. Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea. Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email către rapidchefro@gmail.com, Cumpărătorul poate returna produsul/produsele respectând procedura descrisă în cadrul secțiunii "Returnarea Produselor
". Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri: -neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a tranzacției, în cazul plății online; -invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de RapidChef, în calitate de Vânzător, în cazul plății online; -datele furnizate de către Client/Cumpărător pe site sunt incomplete și/sau incorecte. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim X (zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului). Toate imaginile publicate pe site-ul magazinului nostru online au caracter orientativ. Pentru a afla informații exacte despre produs, vă invităm să consultați specificațiile scrise la fiecare articol sau discutând cu unul dintre consultanții Call Center. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului că pachetele au sosit sigilate. În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată, veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii.ANULAREA COMENZII În cazul în care se dorește anularea unei comenzi, Cumpărătorul trebuie să informeze imediat Vânzătorul prin intermediul canalelor de comunicare puse la dispoziție pe site-ul www.rapidchef.ro. Dacă Vânzătorul nu a preluat comanda spre procesare sau a preluat-o, însă acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Partenerul refuză anularea comenzii din cauza faptului că este procesată și/sau comanda este în proces de livrare către locația Cumpărătorului, aceasta nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, cu excepția situației în care există o culpă dovedită a RapidChef. RapidChef își rezervă dreptul de a anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru livrare. În cazul în care comanda anulată este achitată, se va înregistra restituirea sumei. În cazul în care unul dintre Produse și/sau Servicii este indisponibil, RapidChef va contacta Cumpărătorul în vederea propunerii unor alternative cu privire la comanda plasată. În cazul în care Cumpărătorul nu este de acord cu alternativele propuse de RapidChef comanda va fi anulată. De asemenea, dacă Produsul și/sau Serviciul nu este disponibil, iar Clientul nu va putea fi contactat, RapidChef va anula comanda. FACTURAREA COMENZILOR Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Dacă la momentul plasării comenzii, Clientul oferă o adresă de mail validă, Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate, după procesarea comenzii. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare. În cazul în care Cumpărătorul nu deține o adresă de mail, poate solicita factura fiscală prin intermediul canalelor de comunicare puse la dispoziție de către RapidChef. Pentru persoanele juridice, este necesar ca la momentul plasării comenzii să completați doar CUI-ul societății. În situația în care completați doar numele societății, facturarea este și rămâne indisponibilă. Totodată, după procesarea comenzii cu un CUI greșit, modificarea facturii este și rămâne indisponibilă. PREȚURILE ȘI INFORMAȚIILE DESPRE PRODUSE Toate prețurile prezentate în cadrul magazinului online RapidChef.ro includ TVA (19%). Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului. Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător. Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site. Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice și prețurile produselor fără o notificare prealabilă. Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online RapidChef.ro cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.). În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.INFORMAȚII STOC În lista de produse a fiecărei categorii sau în pagina fiecărui produs sunt afișate informații privind stocurile disponibile. Datorită gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul nostru online, prețurile și stocurile se actualizează de la un interval de 24 de ore până la 5 zile. În funcție de disponibilitate, statusurile posibile sunt:- În stoc - produsul se află în stocul propriu și poate fi disponibil imediat;
- Stoc epuizat.
DESPRE FRAUDĂ Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau de a modifica conținutul website-ului rapidchef.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte. De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare. COMUNICĂRI COMERCIALE Utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat către RapidChef pentru Comunicările Comerciale, constând în informații și noutăți cu privire la Produsele și Serviciile RapidChef. Comunicările comerciale care cuprind noutăți cu privire la Produsele și Serviciile RapidChef pot fi despre: -produse noi în platforma online; -campanii de promovare în desfășurare; -discounturi active; -promoții; -concursuri; Informațiile care sunt cuprinse în această secțiune, dedicată Comunicării Comerciale, sunt diferite față de informațiile care sunt transmise în procesul de comandă online. Utilizatorul se poate dezabona în orice moment de la Comunicările Comerciale menționate mai sus, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat în mesajele comerciale. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Produse și Servicii și a experienței de cumpărare, platforma va folosi datele personale în vederea efectuării unor cercetări de piață și sondaje de opinie. Toate informațiile obținute în urma acestor cercetări sau sondaje de opinie, nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate mai sus. LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIA. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR Drepturile și obligațiile părților, impuse de prezentele Termene și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare. Litigiile care au ca obiect prezentul Document, vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente din Municipiul București. Oricare dintre părțile prezentului Document are posibilitatea de a depune o reclamație și de a solicita soluționarea ei cu ajutorul unei entități independente de soluționare a litigiilor, folosind un instrument online dezvoltat de Comisia Europeană, care poate fi accesat aici. FORȚA MAJORĂ ȘI LITIGIILE Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afacerea controlului părților și care nu poate fi evitat. Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabilă, apelând la numărul 0733112553 sau la adresa rapidchefro@gmail.com, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.