Politică de retur

Politica de retur 14 zile drept de retur Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Costul returului și/sau înlocuirii produsului va fi suportat de magazin doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat. În caz contrar, costurile de transport vor fi suportate de către client. Costurile privind schimbul unui produs din motive care nu țin de vânzător sunt suportate de client, taxa de schimb fiind de 25 lei.

  • Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.
  • Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Cum returnezi produsele vândute de RapicChef.ro Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și împreună cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de folosire, altfel returnarea va fi refuzată.

Formular de Retur ← Dați click aici

Nu se acceptă la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice.
  • Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale.
  • Coletele care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.
  • Coletele care au lipită eticheta AWB direct pe ambalajul original al produsului. Vă rugăm să folosiți o pungă sau o cutie pentru ambalarea produsului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate în totalitate de către cumpărător, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului. În cazul în care nu se respectă condițiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportată de cumpărător. Deteriorarea produselor în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs duce la refuzarea recepției coletului și implicit la refuzarea returului. Rambursarea banilor După ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face într-un cont bancar menționat de client în formular, în termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului. Pentru efectuarea transferului bancar, trebuie să specificați numărul contului IBAN și numele titularului. Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastră, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail, vă rugăm să luați legătura cu departamentul de retur la: 

Telefon: 0733112553

E-mail: rapidchefro@gmail.com